Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Remedii naturale pentru menţinerea nivelului de colesterol

Remedii naturale pentru menţinerea nivelului de colesterol

Dacă nivelul colesterolului este ridicat, riscăm probleme cardiovasculare. Sunt mai mulţi factori care determină dacă nivelul de colesterol este bun sau nu , de exemplu o persoană care are probleme coronariene sau diabet nhivelul ldl trebuie să îi fie mai mic de 100 mg / dl. Dar la o persoană sănătoasă este recomandat să fie mai mic sau egal cu 200 mg / dl.

Nivelele colesterolului.

Cel recomandat 200 mg / dl

la limită 200 – 239 mg / dl

ridicat 240 mg / dl

Nivelul colesterolului în caz de hipercolesterolemie.

Neînsemnat

Colesterolul 200 – 250 mg/dl

În acest caz se recomandă dietă şi se evită factorii derisc, se fac analize şi control medical măcar o dată pe an.

Moderat

Colesterolul 250 – 300 mg / dl

La fel se tartează cu o dietă severă şi se elimină factorii de risc din viaţa bolnavului. Se repetă analizele o dată la trei luni, şi după ce scade colesterolul o dată pe an.

Sever

Colesterolul peste 300 mg / dl

Se tratează cu dietă corespunzătoare, se evită factorii de risc şi se fac analize din 2 în 2 luni.

Menţinerea nivelului de colesterol scăzut.

În fiecare zi se mănâncă fructe, verdeţuri, produse din cereale integrale. Se consumă cât mai puţine grăsimi, evitând grăsimile saturate din unt şi cărnuri.

Se bea doar lapte degresat sau cel cu unu la sută grăsimi, în loc de laptele normal. În loc de lactatele normale, folosim cele cu nivel scăzut de grăsimi sau cumpărăm produse vegetale. Puiul se curăţă tot timpul de piele, carnea roşie se înlocuieşte cu peştele, dar şi de la aceştia se îndepărtează grăsimea.

Se include în dietă uleiurile vegetale bogate în acizi graşi monosaturaţi ca uleiul de măsline, şi floarea soarelui, margarinele polisaturate, peştele albastru ca somonul, scrumbia sau sardinele. Se evită biscuiţii şi cafeaua.

Exerciţiile fizice sunt foarte importante. Consultul medical este necesar periodic ca să ştim care este nivelul de colesterol adecvat pentru vârsta şi starea noastră. Trebuie să cerem sfatul medicului în legătură cu cât de mult effort fizic avem nevoie. 30 de minute de plimbare în schimb poate să facă oricine pentru că ajută enorm şi nu fac rău. Exerciţiile fizice să fie uşoare pentru început ca organismul nostru să se obişnuiască progresiv.renunţarea la fumat ajută mult în menţinerea colesterolului la cote optime.

Ajutorul plantelor în menţinerea colesterolului.

Usturoiul. Dacă consumăm între 500 şi 900 de miligrame de usturoi zilnic, acesta reduce nivelul colesterolului total.

Sesamina. Este găsită în seminţele de susan şi ajută la reducerea colesterolului total.

Coacăzele. Ajută la reducerea nivelului de colesterolului LDL adică cel rău.

Guggul sau se mai numeşte şi commiphora mukul şi acesta reduce colesterolul ldl şi îl creşte pe cel hdl adică cel bun.

Onagra. Uleiul care este obţinut din presarea seminţelor acestei plante este bogat în acizi graşi esenţiali polisaturaţi, care contribuie la echilibrul procesului metabolic.

Organismul nostru are nevoie de un anume nivel de colesterol pentru că acesta îndeplineşte mai multe funcţii dar creşterea nivelului colesterolului LDL, care este colesterolul rău poate duce la diferite boli ca ateroscleroza, infarct miocardic, angina pectorală, apoplexia.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>