Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

8 alimente care scad colesterolul – scaderea colesterolului pe cale naturala

8 alimente care scad colesterolul – scaderea colesterolului pe cale naturala

Schimbarea modului de viata si mai ales a dietei este baza pentru a ajunge la valori normale ale colesterolului. Specialistul Click!, medic chinez Hao Chun Yuan, va spune astazi care sunt alimentele recomandate pentru aceasta afectiune. ‘stiind ce alimente sunt indicate, putem preveni cresterea colesterolului’, spune medicul.

- Se recomanda de cel putin trei ori pe saptamana cereale integrale. Porumbul este cel mai indicat.

-Laptele si branza de soia sunt foarte hranitoare, dar ajuta foarte mult si la scaderea colesterolului. in China majoritatea gospodinelor pun zilnic pe masa produse din soia, obicei foarte sanatos.

-Mancati peste: cu cat e mai gras (somon) cu atat este mai bun pentru combaterea efectelor colesterolului.

-Dintre fructe, se spune ca marul este cel mai bun si la indemana.

-Nu ocoliti ceapa. Taiata fideluta, se caleste in putin ulei de masline cu ardei gras rosu, verde si galben si se serveste alaturi de orez simplu.

-Usturoiul e foarte bun pentru scaderea colesterolului. Aici se foloseste in cele mai multe dintre felurile de mancare, dar si consumat murat. Se ia usuroi proaspat si se pune la murat in otet si putin zahar.

-Ciupercile maro, uscate, sunt foarte eficiente. Se pun la inmuiat in apa clocotita dupa care se spala bine si se taie fideluta. Se vor cali sau inabusi in putin ulei de masline sau de soia cu putina ceapa tocata si ghimbir taiat foarte fin (se va adauga putina apa calda-foarte putina), iar cand sunt gata se adauga ceapa si usturoi. Se serveste cu orez simplu si cu o salata de castraveti.

-S-a descoperit ca vinetele contin vitamina P si vitamina C care impreuna ajuta la scaderea colesterolului.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>