Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Trucuri pentru o alimentatie sanatoasa

E usor de inteles ca nu avem nici timp nici rabdare sa adunam toate caloriile din alimentele pe care le consumam.

Ar fi nevoie sa acorzi macar 5 minute fiecarui produs pe care il adaugi in cosul de cumparaturi, pentru te asigura ca nu contine E-uri sau alte chimicale.

In acest sens iti venim in ajutor cu niste trucuri care iti vor asigura o alimentatie corecta fara sa mai pierzi ore in sir cu studierea continutului produselor.

cereale colorate

1. Evita cerealele colorate

Probabil ca iti plac mai mult si sunt mai aspectoase, dar continutul ridicat de zaharuri si coloranti iti va lasa amintire 2-3 kilograme in plus. Nu vrei asta, nu?

Deci alege varianta clasica de cereale si nu te lasa intimidata de alimentele „in voga”. Nu uita ca toate felurile de cereale care coloreaza laptele iti afecteaza silueta.

2. Renunta la painea alba

Studiile de specialitate atesta faptul ca painea alba scade numarul zilelor de trai. Si ar fi bine sa tii cont de aceste studii caci nu sunt cu siguranta niste afirmatii rasuflate.

Obisnuieste-te sa consumi variante de paine mai putin procesate. Alegeri potrivite sunt painea de secara sau painea cu seminte. Sunt cel putin la fel de delicioase ca si painea alba, in schimb sunt mult mai sanatoase.

3. Nu consuma alimente necunoscute

Poate suna bizar, insa specialistii in nutritie au demonstrat ca alimentele necunoscute noua si aportul de calorii sunt strans legate intre ele.

Astfel s-a constatat ca surplusul de paste italienesti ne dauneaza! Se recomanda sa adopti un meniu mai traditional, precum ghiveciul cu legume sau ciulamaua de urzici!

legume

4. Alege alimente colorate

O farfurie plina de alimente colorate e o alegere excelenta! Legumele proaspete vor asigura organismului tau necesarul de vitamine.

E indicat ca mancarea pe care o servesti sa aiba mai mult verde. Tine cont de faptul ca legumele verzi contin asa zisele calorii negative, care se ard ca prin minune in timpul mesei.

5. Mananca mai mult peste

peste la gratar

Cand mergi la cumparaturi nu uita sa adaugi peste in cos. Un proverb olandez spune ca “o zona cu hering din plin poate rezista multa vreme fara doctori”.

Poti prepara salate delicioase cu hering, macrou, sardine si anchoa. Daca iti plac pestii mai mari pregatiti la gratar sau la cuptor, consuma-i si pe acestia cu incredere.

6. Orienteaza-te dupa manancare traditionala

Incearca sa te indrepti spre bucataria traditionala care iti ofera cateva retete delicioase si cat se poate de low-fat si de care trebuie sa profiti.

Asta nu inseamna ca poti sa abuzezi de mamaliguta cu tochitura, insa mancarea traditionala de post reprezinta o dieta excelenta.

7. Nu fugi dupa alimente cu termen mare de valabilitate

Tine cont de acest lucru intelept: cu cat termenul de valabilitate al produselor este mai mare, cu atat ele sunt mai procesate si mai pline de E-uri si chimicale. Valabilitatea atat de mare se datoreaza faptului ca substantele in cauza mentin produsul proaspat si bun de consum mai multa vreme.

Orienteaza-te spre alimente care au termen de valabilitate mai scurt, dar au mai putini aditivi alimentari si sunt mult mai sanatoase si gustoase.

combinatii de mancare

8. Elimina combinatiile din meniul tau

Intr-adevar, e bine ca dieta sa fie cat mai variata, dar combinatiile de mancaruri iti afecteaza semnificativ silueta. Renunta la a mai manca deodata paine cu cartofi si carne sau daca ai mancat deja astazi o ciocolata, nu te mai delecta cu un desert la cina. Stim ca tentatiile sunt mari si multe, insa trebuie sa-ti impui un control pentru a evita kilogramele in plus.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>