Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Strategii pentru o alimentatie sanatoasa, fara colesterol – Umfla-ti clatitele

Daca iti refuzi lucrurile la care poftesti, vei reusi doar sa-ti sabotezi intentiile nobile de a minca mai sanatos. Asa ca nu te mai abtine. In loc sa rozi un morcov si sa visezi cu ochii deschisi la o farfurie de cartofi prajiti cu snitel, fripturi in singe sau curry aburind, mai bine le maninci.

Umfla-ti clatitele

Data viitoare cind faci clatite, inlocuieste un sfert de cana de faina cu un sfert de cana de malai. Vei obtine clatite cu textura pufoasa si fina, plus 2 g de fibre suplimentare, magneziu si fier pentru un mic dejun mai consistent. Fierul iti mentine singele curat, iar magneziul iti regleaza tensiunea arteriala.

Ajuta-ti corpul cu limonada

Stoarce suc de lamiie peste carne, cartofi, fasole si chiar peste orez. Pe linga gustul un pic acrisor, obtii un plus de vitamina C, care te ajuta sa absorbi mai mult fier din alimentele pe care le consumi.

Sandwich proaspat

Data viitoare cind iti prepari un sendvis de curcan, adauga si citeva frunze proaspete de menta. Menta are o aroma extrem de puternica si surprinzatoare pentru un sendvis. in plus, sporeste cantitatea de vitamina A din aceasta gustare sanatoasa, dar in pericol de a deveni plictisitoare.

Afuma-ti uleiul

Incalzeste bine tigaia inainte de a adauga uleiul. Astfel, alimentele pe care le prajesti vor absorbi mai putine grasimi (uleiul incins gateste mai eficient, cel mai rece mai mult se imbiba in mincare).

Renunta la rezervele de verdeturi

Data viitoare cind pui la incalzit o portie de curry, sos de paste sau supa cu taietei, amesteca in farfurie un pumn de frunze de spanac sau salata verde. Caldura va inmuia frunzele, fara a le priva de substantele nutritive. E un mod inspirat de a folosi verdeturile care nu mai sint suficient de proaspete pentru a fi consumate in salata.

Rotunjeste-ti chiftelele

Rade morcovi, telina sau dovlecei in orice amestec cu carne tocata pentru chiftele. Aceste legume dau un plus de textura, vitamine si fragezime, fara a afecta gustul de carne care face chiftelele atit de delicioase.

Alege albastru

Foloseste chipsuri albastre de tortilla data viitoare cind ai chef de nachos, fajitas sau quesadilla in regimul tau de slabire. Un grup de specialisti din America de Sud a descoperit ca chipsurile albastre au un indice glicemic mai mic decit cele facute din porumb alb, motiv pentru care nu-ti vor creste glicemia la fel de rapid. Alta veste buna e ca tortilla albastra contine mai multe proteine si mai putin amidon decit versiunea alba.

Indragosteste-te de cacao

Prepara-ti singur ciocolata calda, astfel incit sa fii sigur ca ingerezi mai multi antioxidanti ce te protejeaza de cancer si mai putine chimicale precum siropul de porumb, atit de bogat in fructoza. Reteta ideala e simpla: amesteca parti egale de zahar si cacao cu citeva picaturi de apa sau lapte rece. Cauta cacao naturala, cea procesata e saraca in antioxidanti.

Incinge atmosfera

Incinge atmosfera si arde grasimile! Cercetatorii Universitatii tasmania din Australia au descoperit ca persoanele supraponderale au sanse mai mari de a slabi daca tin o dieta picanta. Capsaicina, substanta chimica ce confera iuteala ardeilor, ajuta ficatul sa elimine mai putina insulina, hormon ce da semnal corpului sa stocheze grasime.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>