Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Strategii pentru o alimentatie sanatoasa, fara colesterol – Taie grasimile din brinza

Daca iti refuzi lucrurile la care poftesti, vei reusi doar sa-ti sabotezi intentiile nobile de a minca mai sanatos. Asa ca nu te mai abtine. In loc sa rozi un morcov si sa visezi cu ochii deschisi la o farfurie de cartofi prajiti cu snitel, fripturi in singe sau curry aburind, mai bine le maninci.

Taie grasimile din brinza

Daca ai pus ceva la cuptor cu o crusta de brinza deasupra, taie grasimile in doua inlocuind jumatate din cantitatea de brinza cu pesmet. Copt, acesta imita perfect aspectul crocant al brinzei topite, si adauga fibre meniului tau, reducind astfel riscul de a te imbolnavi de diferite tipuri de cancer.

Slabeste salata de pui

Foloseste iaurt simplu, slab, pentru a reduce din cantitatea de maioneza pe care o folosesti ca dressing la salata sau sendvisul cu pui, ton sau ou.

Maninca multi creveti

Daca vrei sa adaugi simplu si rapid proteine meniului tau, imprieteneste-te cu crevetii congelati. Se dezgheata in doar 5 minute sub apa rece. Adauga putin unt intr-o tigaie si ai obtinut deja o gustare delicioasa. Merg foarte bine peste paste, cu cartofi prajiti sau cu coltunasi de supa.

Consuma alune in coaja

Cumpara numai alune in coaja. Timpul pe care-l pierzi desfacindu-le taie in doua cantitatea de alune. Sau, si mai bine, fierbe-le mai intai.

Fierbe alunele in coaja timp de 3 ore. Cercetatorii Universitatii din Alabama au descoperit ca alunele fierte – gustare extrem de populara in China, Asia de sud-est, Australia si in sudul SUA – au de patru ori mai multi antioxidanti decit alunele crude sau prajite.

Maninca maioneza

Nu-ti place maioneza light? Nici noua. Mai bine o folosesti pe cea normala, dar cu zgircenie. si mai bine-ar fi sa gasesti noua maioneza pe baza de ulei de canola, care are acelasi gust cu cea normala, dar e mai sanatoasa decit cea din ulei vegetal.

Alege marul mai mic

Rezista tentatiei de a alege cel mai mare mar din gramada. Cind vine vorba de fructe, mai mare nu inseamna neaparat si mai bun. Cu cit fructele si legumele cresc mai mari, mineralele si vitaminele sanatoase pe care le contin sint mai putine. Desi acest tip de pierdere se produce si in produsele organice, si in cele non-organice, cele organice sint mai mici din start.

Protejeaza-ti ADN-ul cu capere

Adauga capere din conserva tuturor meselor pe baza de carne, astfel vei preveni cancerul si bolile de inima. Cind cercetatorii Universitatii Palermo au adaugat extracte de capere carnii fierte sau prajite si au simulat procesul de digestie a carnii in stomac, au observat ca aceste capere previn formarea de compusi care afecteaza ADN-ul. Caperele se gasesc de obicei in supermarketuri, la raionul de muraturi si masline.

Schimba pastele cu soba

Soba este fideaua japoneza, facuta din grau negru. Se digera mai greu, ajutindu-te astfel sa te simti plin mai multa vreme. in plus, o portie de soba contine de doua ori mai multe fibre, proteine si fier decit pastele traditionale.

Bea tot

Pentru a beneficia la maximum de vitaminele din bolul de cereale, bea tot laptele care de obicei ramine pe fundul castronului. Daca tot ai renuntat la delicioasele cereale cu ciocolata in favoarea celor integrale, macar profita la maximum de ele. Pina la 40% dintre vitaminele din cereale se dizolva in lapte. Inclina castronul si nu lasa nici o picatura in urma.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>