Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Strategii pentru o alimentatie sanatoasa, fara colesterol – Energizeaza-ti desertul

Daca iti refuzi lucrurile la care poftesti, vei reusi doar sa-ti sabotezi intentiile nobile de a minca mai sanatos. Asa ca nu te mai abtine. In loc sa rozi un morcov si sa visezi cu ochii deschisi la o farfurie de cartofi prajiti cu snitel, fripturi in singe sau curry aburind, mai bine le maninci.

Energizeaza-ti desertul

Foloseste tofu pentru a crea o spuma de ciocolata simpla si bogata in proteine, care in plus iti si protejeaza prostata. O echipa de specialisti din Japonia a demonstrat urmatoarele: cu cit consumi o cantitate mai mare de hormoni naturali din plante, numiti izoflavonoizi si prezenti in tofu, cu atit e mai redus riscul de cancer la prostata. transforma bucata de tofu intr-un piure omogen si adauga ciocolata amaruie neagra. tofu n-are nici un gust, asa ca nici unul dintre invitati nu-si va da seama ce-ai pitit in delicioasa spuma de ciocolata. Lasa desertul la rece macar o ora inainte de a-l devora.

Subtiaza-ti garnitura

Inlocuieste laptele din piure cu spuma de lapte degresat. Contine mai putine grasimi si mai mult calciu, fara a lua din gustul piureului.
Renunta la carnea rosie in favoarea lintei rosii

Pentru a prepara o tava plina de lasagna dietetica si plina de antioxidanti, foloseste doar jumatate din cantitatea recomandata de carne tocata si inlocuieste restul cu linte rosie. Contine multe proteine si multe fibre, cu zero grasimi. te vei simti plin mai repede, si din moment ce lintea rosie n-are nici un gust, va imprumuta din gustul celorlalte ingrediente. Nici nu o vei observa in lasagna.

Schimba pesmetul cu fulgi de ovaz

Pentru orice reteta cu carne care include pesmet sau firimituri de piine, foloseste o cantitate egala de fulgi de ovaz. Astfel vei consuma un plus de fibre solubile, care reduc nivelul colesterolului. Ovazul special pentru gatit e mai bun, pentru ca retine mai multa apa mai rapid si nu afecteaza deloc gustul de carne.

Mentine-ti abdomenul tare cu brinza moale

Foloseste in sendvisuri brinzeturi mai moi, ca de exemplu telemeaua de capra, feta sau ricotta, deoarece acestea au in mod natural cu 33% mai putine grasimi si calorii decit brinzeturile mai tari. Iar atunci cind reteta cere o brinza mai grasa, alege-le pe cele mai aromate, ca de exemplu parmezan, soiurile cu mucegai sau Cheddar – vei obtine acelasi gust puternic de brinza cu o cantitate mai mica.

Desertul ca arma impotriva cancerului

Prepara o crema dulce si sanatoasa pentru deserturile tale, transformind in piure ricotta slaba cu miere. Ricotta e obtinuta in mare parte din zer, lichidul care se separa de lapte in timpul procesului de formare a brinzei. Zerul contine cisteina, un aminoacid care ajuta corpul sa produca un antioxidant eficient impotriva cancerului, numit glutation. Adauga aceasta crema peste fructele proaspete pe care ti le-ai pregatit drept desert si vei obtine un super-desert, bun si sanatos.

Revigoreaza-ti micul dejun

Adauga-ti toppingurile preferate in bolul cu cereale integrale, ca sa fii sigur ca nu sari peste micul dejun in nici o dimineata. Un studiu al scolii Harvard de Sanatate Publica arata ca ai cu 23% mai putine sanse de a te ingrasa 5 kg in 10 ani daca nu pleci de-acasa dimineata fara sa maninci. Bine-ar fi sa adaugi si niste alune linga cereale. Eu pun 2 cubulete de ciocolata in laptele cald. Poti pune si citeva mure sau o banana feliata.

Trimite-ti burger-ul sa zboare

Inlocuieste hamburgerul de vita cu cel de pui. Are mai putine grasimi si mai multe proteine.

Ingheata-ti bananele

Cind sint congelate, bananele devin in mod natural mai dulci. Adauga una in urmatorul tau shake si nu vei mai avea nevoie de zahar suplimentar.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>