Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Sfaturi pentru dieta – Alimentatie sanatoasa

Cui ii surande ideea de a urma o dieta severa?

In acest sens iti venim in ajutor cu 10 trucuri pentru ca dieta ta sa dea rezultatele mult asteptate.

Tine cont de aceste sfaturi pentru dieta, si kilogramele in plus nu te vor mai nelinisti.

cantarul in dieta

1. Cumpara-ti un cantar

Intr-adevar e un obiect in fata caruia nu prea iti vine sa zambesti. Insa cantarul e cel care ne atentioneaza atunci cand nedoritele kilograme in plus isi fac simtita prezenta. Intr-adevar iti poti da seama daca te-ai ingrasat si dupa haine, insa un cantar bun e cel mai bun aliat in ce priveste lupta cu kilogramele in plus.

2. Arde cat mai multe calorii

Sfatul nostru in privinta caloriilor suna cam asa: sa zicem ca media caloriilor din alimentele ce le consumi pe parcurcul unei zile e de 2500 de calorii, aceasta cifra fiind data cu indulgenta avand in vedere ca nu socotim excesele, iar tu reusesti sa arzi doar 1000 de calorii pe zi, prin actiuni precum mersul pe jos, alergat dupa buz, eventualele exercitii fizice. Insa restul de 1500 de calorii le pastrezi pentru tine.

Ce e de facut? Consuma alimente cu mai putine calorii si apuca-te de sport sau alte activitati prin care sa arzi si mai multe calorii. E singura modalitate prin care vei scapa de surplusul de grasime.

3. Impune-ti un stil de viata sanatos

Pentru a te mentine mereu in forma, e recomandat sa adopti treptat un stil de viata sanatos, in locul unei diete drastice care iti va da organismul peste cap. Fi atenta la ce bagi in gura, obisnuieste-te sa consumi alimente bogate in substante nutritive si cu un aport scazut de calorii.

Fructele si legumele proaspete sunt o alegere excelenta. Impune-ti un program la sala de fitness sau fa-ti un abonament la aerobic. Daca respecti aceste lucruri nu o sa mai fie nevoie sa alergi dupa diete care fac minuni.

4. Nu manca pana nu mai poti

Ar fi bine sa-ti iasa din cap ideea sa nu te ridici de la masa pana cand simti ca nu mai poti. Mananca din farfurie pana cand esti suficient de satula, nu pana cand nu mai incape in burta!

Iti vei atinge scopul doar daca vei reduce numarul caloriilor si vei avea grija sa arzi mai multe calorii decat cele pe care le-ai consumat. Nu depasi 1300-1500 de calorii pe zi, imbunatateste-ti acest regim cu exercitii fizice si rezultatele vor fi pe masura asteptarilor.

exercitii cu greutati

5. Fa exercitii cu greutati

La sala de fitness cel mai eficient lucru pe care-l poti face e sa ridici greutati. Vei pierde foarte multe calorii in timp record. Chiar daca nu ti se pare cel mai potrivit sfat pentru o femeie, solutia rapida de a scapa de kilogramele in plus trebuie sa te motiveze.

6. Cosuma cat mai multe vitamine

Oki, ai gasit metode de a reduce numarul caloriilor, insa nu trebuie sa-ti neglijezi nevoile naturale ale organismului tau. Vitaminele sunt obligatorii in alimentatia ta, asa ca daca nu reusesti sa-ti iei destule din mancare, achizioneaza-ti cateva de la farmacie. Intr-adevar scopul tau e silueta, dar sanatatea are mai mare prioritate!

7. Alege alimente proaspete

Cumpara fructe, legume, seminte, carne slaba, lactate, oua, paine din cereale integrale. Alege alimente proaspete in defavoarea celor procesate. Incearca sa eviti conservele si semipreparatele. Ar fi o idee excelenta sa inlocuiesti cumparaturile de la supermarket cu produsele naturale de la piata!

8. Alimenteaza-te cu mai multe proteine

Adauga in alimentatia ta zilnica proteine sanatoase din carne de pui, carne de vita, alune, branza si iaurt low-fat sau nuci. La fel ca si fibrele, proteinele iti vor da mai repede senzatia de satietate.

9. Incepe cu schimbari mici

E cam departe de realitate sa-ti impui de pe o zi pe alta sa renunti la paine, prajeli, dulciuri si junk-food. E prea dificil sa-ti reuseasca, asa ca introdu treptat schimbari in modul tau de viata, de la un mic dejun sanatos, pana la un abonament la sala de fitness. In final iti vei stabili niste reguli necesare pentru un stil de viata sanatos, pe care le vei respecta din obisnuinta.

10. Nu te grabi sa mananci

Intr-adevar timpul ne preseaza pe toti si mereu se gasesc lucruri care nu suporta amanare. Dar si o masa in liniste trebuie sa fie o prioritate in activitatile tale. Savureaza mancarea, mesteca cat mai bine si ia din farfurie bucati cat mai mici pentru a te bucura de fiecare ingredient. Astfel va fi mult mai rapida reactia creierului in a-ti transmite ca este suficient cat ai mancat.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>