Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Oul, elementul forte pentru o alimentatie sanatoasa

Oul ajuta la o alimentatie sanatoasa

Oul ajuta la o alimentatie sanatoasa

Ce face un ou sa fie atat de important pentru o alimentatie sanatoasa?
Raspunsul ar putea fi dat de faptul ca fiecare ou contine substante nutritive esentiale si reprezinta o excelenta sursa de proteine pentru a ajuta la crearea masei musculare dupa antrenamente si activitati de fitness.

Ouale contin nu mai putin de 13 elemente nutritive, care sunt necesare pentru functionarea normala a organismului. In functie de marimea sa, un ou are aproximativ 75 de calorii, din care 45 de calorii provin din grasimi, 25 de calorii din proteine si 5 calorii din glucide. Asadar, e-slabire.ro recomanda sa introduci oul in viata ta pentru o alimentatie sanatoasa.

Pentru ca grasimea se afla numai in galbenusul de ou puteti, daca aveti probleme cu colesterolul il puteti elimina din alimentatie, sfatuieste examiner.com.

Asociatia americana pentru diete sugereaza substituirea unui ou intreg cu doua albusuri. Daca nu sunteti gata pentru a elimina galbenusurile, puteti pregati o omleta utilizand mai intai patru albusuri si doua galbenusuri. Astfel, reduceti 120 de calorii si 10 grame de grasime.

In medie un ou contine 7-8 grame de proteine. Daca vreti sa reduceti aportul de lipide, eliminati galbenusul pentru ca acesta contine 100% lipide.

La curele de intretinere si de slabire pe baza de oua au apelat celebritati precum Jessica Alba si Jennifer Garner.

Fie ca este vorba de omleta, oua ochiuri sau oua fierte, toate aduc benficii organismului. Ce parere ai de o omleta pregatita cu ardei, ciuperci, ceapa rosie, rosii, si un pic de broccoli?

De asemenea, puteti pregati o omleta cu spanac si un pic de branza Feta. Veti vedea ca are cu totul alt gust decat una simpla.

Ouale fierte tari sunt foarte bune pentru a fi pastrate in frigider si consumate ceva mai tarziu de toti membrii familiei.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>