Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Dieta celor 3 ore, rapida si fara restrictii – Alimentatie sanatoasa

Construita pe ideea de a manca din 3 in 3 ore, dieta celor 3 ore are rezultate remarcabile.

Nutritionistii afirma ca un astfel de stil de alimentare modifica ritmul metabolic si duce la arderea grasimilor.

In ce consta la exact acest regim? Trebuie sa mananci o data la 3 ore, astfel va disparea senzatia de foame si nu-ti vei pierde motivatia.

Medicii ne asigura ca musculatura nu va fi afectata in nici un fel, chiar daca rezultatele dietei sunt imediate.

dieta rapida

Dieta celor 3 orePartea buna e ca dieta celor 3 ore nu-ti impune un numar mai mic de calorii decat cel cu care te alegi mancand normal. Nu trebuie sa depasesti 300 de calorii. Ce e interesant e ca mancand o data la 3 ore vei avea senzatia ca ai consumat mai mult decat cat in mod normal.

Urmand acesta dieta organismul tau va produce energia necesara arderii grasimilor stocate. Mai mult decat atat, dieta celor 3 ore contribuie la mentinerea echilibrului meselor.

Partile bune

1. Nici vorba de restrictii. Cosumi ce vrei doar sa te incadrezi in 300 de calorii la o masa.

2. Nu se adreseaza doar unei anumite categorii de persoane. E recomandata si persoanelor suferinde de probleme cardiace sau diabet.

3. S-au facut studii practice privind aceasta dieta, nu sunt doar vorbe in vant. Iar faptul ca alimentatia nu se modifica nu nimic e inca un beneficiu.

Partile negative

1. Numarul caloriilor se poate pierde cu usurinta. „Furi” 10 calorii la masa de pranz, 16 la dejun, inca 3 la masa de seara… si tot asa la fiecare 3 ore. Mai bine nu te pui sa aduni ca rezultatul nu-ti va place.

2. Programul de lucru nu permite tuturor sa manance din 3 in 3 ore. Spre exemplu la ghiseele unor institutii s-ar forma cozi interminabile daca persoanele care trebuie sa serveasca se pun sa manance din 3 in 3 ore.

3. E necesar sa adopti si un program fitness, altfel scopul dietei nu va fi atins.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>