Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Alimente si bauturi dietetice – Alimentatie sanatoasa

In sfarsit ai slabit si ti-e teama ca alimentele ce le consumi sa nu-ti afecteze silueta?

7 alimente si bauturi datorita carora te vei pastra in forma cu usurinta

Da o mana de ajutor metabolismului tau si scapa-te de calorii cu aceste alimente si bauturi pentru dieta.

Daca nu esti destul de motivata, noteaza aceste produse pe o foaie si lipeste-o pe frigider alaturi de o poza corespunzatoare si fa o copie si pentru portofel.

Sa nu crezi ca daca vorbim de produse dietetice poti abuza de ele. Caloriile continute sunt putine, dar in cantitati nelimitate se aduna un numar semnificativ. Doar nu ti-e dor de 2-3 kilograme in plus. Mai mult decat atat, trebuie sa le combini cu o dieta echilibrata si miscare.

Pe ce se bazeaza cele 7 alimente si bauturi dieta?

- toate iti dau senzatia de satietate si te ajuta sa mentii un consum redus de calorii un timp mai indelungat.

- fructele bogate in apa, legumele si supa dilueaza caloriile fapt pentru care iti poti permite un consum mai mare al acestora.

- fructele bogate in fibre, legumele si cerealele imbunatatesc tranzitul intestinal si mentin insulina in limite optime, astfel prevenindu-se depunerea grasimilor.

- carnea slaba iti ofera energie. Deoarece are nevoie de mai multa energie decat alte alimente pentru a fi digerata, vei arde mai multe calorii.

Care sunt cele 7 produse dietetice?

1. Apa

S-a demonstrat faptul ca apa ne ajuta sa scapam de kilogramele in plus intrucat creste energia metabolismului cu 30 de procente. In plus, daca bem apa sodiul si toxinele din organism le vom elimina mult mai usor. Daca mai spunem si ca apa ne da senzatia de satietate si de multe ori scapam astfel de senzatia de foame, putem afirma cu certitudine ca apa e excelenta si bine ca exista din belsug!

2. Ceaiul verde

Studiile certifica beneficiile ceaiului verde. Prin acestea amintim ca extractul de ceai verde ne da energie si ne scapa de grasimea acumulata in timp. Ne putem bucura de proprietatile sale anticancerigene si de faptul ca ne tine departe de bolile de inima. Mai este si o bautura la moda in randul vedetelor care doresc sa-si mentina silueta.

3. Supa

De multe ori se intampla sa ai pofta de un aperitiv sau o gustare. Inlocuieste-le cu un bol de supa. Cercetatorii americani de la Universitatea din Pensylvania sustin faptul ca supa e un surogat perfect care combina cu succes hrana solida si cea lichida.

4. Grapefruitul

Sa nu credeti ca dieta cu grapefruit este o legenda. S-a demonstrat ca dieta a dat rezultate in randul unor persoane care au consumat jumatate de grapefruit dupa fiecare masa. Acestia au dat jos in 12 saptamani 2 kilograme.

Daca urmati un anumit tratament, consultati medicul inainte de a incepe dieta cu grapefruit pentru a preveni reactiile adverse.

5. Merele si perele

In urma unui studiu femeile supraponderale care au consumat trei mere sau pere zilnic pe langa dieta propusa, au pierdut mai multe kilograme decat femeile care au tinut aceeasi dieta fara a aceaste fructe.

Similar, cele care au consumat mere si pere s-au alea cu mai putine calorii decat restul. O veste buna e ca fructele au satisfacut nevoia de dulce. Fructele sunt mereu o gustare sanatoasa si bogata in fibre. Faptul ca sunt atat de satioase e un motiv in plus sa le introduci in meniul tau zilnic.

6. Broccoli

Nutritionistii sustin ca slabitul e strans legat de consumul de calciu. Leguma cu cel mai mare nivel de calciu e reprezentata de broccoli. Mai mult, acesta are in componenta si vitamina C, care contribuie la absorbtia calciului, vitamina A si fibre. Din aceeasi categorie apartine si varza, deci consumati-le pe ambele oricand aveti ocazia.

7. Iaurtul dietetic

Alternarea produselor lactate dietetice contribuie la pierderea in greutate. Specialistii britanici au demonstrat ca la persoanele care au consumat 3-4 tipuri de produse low-fat efectul de slabire a fost mai puternic fata de cele care au consumat un singur produs.

Separat sau in combinatie, hraniti-va sanatos si asigura-te ca dieta ta are rezultate!

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>