Scadere colesterol - scaderea colesterolului pe cale naturala

Alimente care ‘pacalesc’ foamea

Daca urmezi o dieta de slabit, ori daca iti doresti sa iti pastrezi silueta, cu siguranta ca te confrunti cu intrebarea: ce pot manca pentru ca foamea sa nu-mi dea tarcoale, ce pot manca pentru ‘a pacali’ foamea? Stiut fiind faptul ca infometarea nu este cheia unei siluete perfecte, ramane de aflat care sunt alimentele care te ajuta sa nu te ingrasi, pacalind senzatia de foame, dar in acelasi timp asigurandu-ti un regim alimentar echilibrat.

Ce poti manca pentru ca temutul cantar sa nu iti dea dureri de cap? Ce alimente pot pacali foamea, ce alimente tin de foame, dar nu ingrasa? Despre asta vom vorbi in articolul de astazi.

Apa, ceaiuri, bauturi calde, supe

Daca vrei ca foamea sa nu iti mai dea tarcoale, bea multe lichide. Apa plata, ceaiuri neindulcite, bauturi calde. Dintre ceaiuri, alege menta, socul, anghinarea, coada calului, papadia, frunzele de dude, ceaiul negru si ceaiul verde. Menta taie pofta de mancare, coada calului si socul elimina toxinele, papadia este depurativa si diuretica, ca si urzica, de altfel, ceaiul verde si negru topesc grasimile.

Nu ocoli supele. Acestea sunt satioase. Dupa o portie de supa, senzatia de foame va fi considerabil diminuata.

Daca iti doresti un regim care sa te ajute sa slabesti, dar si sa fii sanatos, include in alimentatia ta proteinele. Le poti gasi in oua, lapte, carne, peste dar si in legume precum conopida, fasolea uscata, lintea, etc.

Iaurt, oua, urda, tofu si proteine

Iaurtul, ouale sau urda pot alcatui un mic dejun care nu va atenta la silueta ta. Iaurtul (simplu, nu cel cu fructe) este satios datorita combinatiei proteine-carbohidrati. Si ouale sunt indicate in curele de slabire. Proteinele pe care le contin sunt nu doar satioase, dar previn si balonarea. Daca iti doresti un regim care sa te ajute sa slabesti, dar si sa fii sanatos, include in alimentatia ta proteinele. Le poti gasi in oua, lapte, carne, peste dar si in legume precum conopida, fasolea uscata, lintea, mazarea, cartofii, prazul, nautul, soia.

Proteine de calitate superioara iti ofera si urda. Ii poti adauga sare si marar daca gustul sau fad te deranjeaza. Te sfatuiesc sa o consumi la micul dejun sau in gustarile de peste zi. Ofera o senzatie de satietate mare, avand un continut de grasime saturata de doar 8%. Sau poti incerca tofu. Proteinele pe care le contine taie pofta de mancare.

Cartof fiert

Cartoful fiert, cu coaja, iti va alunga senzatia de foame datorita fibrelor alimentare care se gasesc intr-o cantitate mare. Il poti consuma la pranz, insa nu alaturi de carne, peste, paine, ci cu legume fierte sau salate. Pentru masa de pranz sau cea de seara poti alege carne slaba sau peste.

Fibre

Fibrele, in special cele solubile, sunt ideale pentru silueta. Acestea dau rapid senzatia de satietate, avand un efect de durata mai mare, fara a ingrasa. Odata cu senzatia de satietate, scade raspunsul glicemic al corpului si nevoia de insulina, care, la randul sau, mentine aceasta satietate mai mult timp. Fibrele solubile le gasesti in mazare, morcovi, fasole, linte, ovaz. Fibre contin si spanacul, laptuca, urzicile, stevia, leurda. Nu uita sa le adaugi in dieta ta, crude sau gatite la abur.

Rosii

Cu un gust savuros si un continut de vitamina C si E, rosiile au un aport caloric scazut, avand in acelasi timp si efecte diuretice. Personal, le prefer crude, cel mai adesea sub forma unei salate cu foarte putina sare, insa cu marar sau busuioc…

Cu un continut mare de fibre si unul mic de calorii, fructele taie pofta de macare, oferind senzatia de satietate. Nu ocoli portocalele si fragii pentru ca acestea previn depunerea grasimilor.

Ciuperci

Gustoase si sanatoase sunt si ciupercile. Cu un continut scazut de calorii, dar bogate in vitamine si minerale (vitaminele B, D, E, calciu, fier, potasiu, fosfor), sunt recomandate printre alimentatele satioase si hipocalorice.

Fructe

Sa nu uitam fructele. Cu un continut mare de fibre si un continut mic de calorii, fructele taie pofta de macare, oferind senzatia de satietate. Nu ocoli portocalele si fragii pentru ca acestia previn depunerea grasimilor; nu ocoli nici bananele, grapefruitul, avocado. Perele si merele bogate in fibre pot fi alegerea inspirata pentru o gustare. Atentie: fructele se consuma ca gustare sau inainte de masa cu 30 de minute. Citricele sunt indicate a fi servite in prima parte a zilei.

Nuci, alune si migdale

Fara a exagera, nucile si alunele diminueaza pofta de mancare. In plus, accelereaza metabolismul grasimilor. Si migdalele sunt satioase, prin urmare consuma in fiecare zi cateva migdale neprajite.

Scortisoara si otet

Doua accesorii ale dietelor care lupta cu senzatia de foame si caloriile sunt scortisoara si otetul. Scortisoara taie pofta de dulce, otetul taie pofta de mancare.

Nu trebuie sa uitam, fireste, de uleiul de masline si de ardeiul iute. Uleiul de masline ajuta la arderea grasimilor, iar ardeiul iute taie pofta de mancare, datorita capsaicinei, ingredient pe care il contine.

Ai grija!

Foarte important, daca tii la silueta ta, este sa ai grija la micile si nevinovatele gustari. Astfel, pufuletii, chipsurile nu sunt alegeri bune daca vrei sa nu te ingrasi. Pufuletii ingrasa din cauza continutului mare de ulei, chipsurile ingrasa, de asemenea.

Grija mare si la alte alimente precum iaurturile sau cerealele. Se recomanda cerealele integrale, dar nu cele cu fructe, se recomanda iaurtul simplu, nu cel cu fructe. Sunt mici amanunte de care trebuie sa tii cont in alimentatia ta zilnica, daca vrei sa te mentii supla.

Raspunde

XHTML: Puteti utiliza urmatoarele marcaje: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>